piątek, 8 listopada 2019

Cytaty z "Zaufaj mi jeszcze raz" Magdalena Krauze. /część I.

Moi kochani zapewne pamiętacie, że niedawno mieliście okazję przeczytać na moim blogu posty dotyczące promocji najnowszej książki Magdaleny Krauze „Zaufaj mi jeszcze raz”, której Kocie czytanie ma przyjemność patronować. Już wówczas, mając w pamięci rewelacyjny debiutu autorki „Czekałam na ciebie”, wykazaliście ogromne zainteresowanie poznaniem jego kontynuacji. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie sięgnęliście jeszcze po „Zaufaj mi jeszcze raz”, dziś przychodzę do Was z garścią cytatów z książki, które mam nadzieję, zachęcą Was i zmobilizują do tego, aby jak najszybciej nadrobić zaległości.




Mam nadzieję, że cytaty, które dla Was wybrałam, utwierdziły Was w przekonaniu, że tę książkę naprawdę warto przeczytać, a jeśli macie ochotę na jeszcze więcej cytatów, to zapraszam Was serdecznie na bloga Zapatrzona w książki, gdzie czeka na Was ich druga część.

W komentarzach napiszcie mi, proszę, który z cytatów podoba Wam się najbardziej? 

A już dziś zdradzę Wam, że już niebawem będziecie mieli szansę wygrać u mnie „Zaufaj mi jeszcze raz".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.