czwartek, 1 września 2022

Zapowiedź patronacka: "Rodzinne strony" Iwona Mejza.



M
oi drodzy, dziś moje serce wypełnia ogromna radość, gdyż już wkrótce spotkam się z moimi wspaniałymi literackimi przyjaciółmi, których poznałam, czytając pierwszą część obyczajowej serii „Miasteczko Anielin” autorstwa Iwony Mejzy „Przyjaciółka”, wydanej nakładem wydawnictwa Dragon. Mam nadzieję, że pamiętacie, jak opowiadając wam wówczas o tej książce, pisałam, iż opuszczam to wspaniałe miasteczko i jego mieszkańców z ogromnym żalem i z niecierpliwością wyczekuję kolejnej wizyty u nich. I właśnie teraz nadszedł ten moment, ponieważ już 7 września 2022 roku swoją premierę będzie miała kontynuacja wspomnianej serii. W nasze ręce trafi jej drugi tom „Rodzinne stront”, któremu ku mojej wielkiej radości, blog Kocie czytanie będzie miał zaszczyt i przyjemność patronować medialnie.

Na pewno jesteście ciekawi, co tym razem przygotowała dla swoich czytelników autorka, dlatego bez zbędnego przedłużania, uchylę wam rąbka tajemnicy.

OPIS WYDAWCY:

Marcin wraca do Anielina. Mężczyzna czuje, że z każdym dniem coraz bardziej zależy mu na Marcie i Poli. Obawia się jednak, że przez to, co przeszedł w dzieciństwie, nie będzie potrafił okazać im swoich uczuć. Poza tym musi stawić czoła nieuchronnie zbliżającemu się odejściu cioci Anieli. Marta wciąż nie może się pogodzić ze śmiercią Tadzika i Marylki. Nieufnie podchodzi też do Marcina, obawiając się kolejnej straty. Tylko mała Pola wydaje się cieszyć z jego powrotu. Spędzają razem sporo czasu i dziewczynka nabiera do niego coraz większego zaufania.


Liczba stron: 320
Okładka: miękka
Format: 135 x 205 mm
ISBN: 978-83-8274-192-6



Jestem przekonana, że tych z was, którzy macie lekturę pierwszej części już za sobą do tego, abyście sięgnęli po „Rodzinne strony,” przekonywać nie muszę. Natomiast jeśli jeszcze nie czytaliście książki „Przyjaciółka”, to szybko nadróbcie zaległości i od razu przeczytajcie obie książki. Macie moje słowo, że niezwykła atmosfera tych powieści otuli was niczym ciepły kocyk. W Anielinie poczujecie się jak w domu.







Z racji tego, że właśnie w momencie, kiedy przygotowuję dla was tę zapowiedź, dotarł do mnie egzemplarz fizyczny książki, chcę wam pokazać, jak wspaniałą przesyłkę otrzymałam. Oczywiście bardzo za nią dziękuję.




Kto z was ma ochotę wspólnie ze mną wybrać się w tę niezapomnianą książkową podróż do Anielina?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.