czwartek, 15 września 2022

Cytaty z Rodzinne strony Iwony Mejzy



W
iem, że lubicie, kiedy wybieram dla was ciekawe cytaty z książek, które czytam. Wielu z was zapisuje je, aby później móc do nich wracać, a także udostępniać w swoich social mediach. Bardzo mnie to cieszy, dlatego też przygotowałam kolejne znalezione na kartach powieści Iwony Mejzy "Rodzinne strony", którą recenzowałam w ramach mojego wspaniałego blogowego patronatu medialnego wydanego nakładem wydawnictwa Dragon.





Jestem ciekawa, który z cytatów najbardziej do was przemówił i mam nadzieję, zachęcił do przeczytania książki. A może, jej lektura jest już za wami? Napiszcie, proszę w komentarzach.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.