wtorek, 31 sierpnia 2021

"Skradziona kołysanka" Anna Stryjewska. / Zapowiedź patronacka.


N
ie wiem, czy wiecie, że dziś mamy Dzień blogera. Ja świętuję, a najlepszym dla mnie prezentem jest możliwość zaprezentowania Wam moi kochani książki Anny Stryjewskiej "Skradziona kołysanka", którą mój blog ma wielką przyjemność i zaszczyt objąć swoim patronatem medialnym. Książka ukaże się na naszym rynku wydawniczym nakładem wydawnictwa Szara Godzina 15.09.2021, a ja już dziś uchylę wam rąbka tajemnicy i opowiem o niej nieco więcej. Polecam tę książkę Waszej uwadze, ponieważ jej karty skrywają bardzo emocjonalną historię, która na pewno skradnie Wasze serca.

OPIS WYDAWCY:




Na zakończenie mam dla Was słowo o autorce i małą ściągę z dotychczasowej twórczości Anny Stryjewskiej.
* Zdjęcie autorki wykorzystane do grafiki zostało zrobione przez: Autorzy książek w Obiektywie. 




Jak zawsze, bardzo proszę, abyście w komentarzach napisali, czy czekacie wspólnie ze mną na premierę "Skradzionej kołysanki", a także którą z do tej pory wydanych książek Ani już czytałyście, bądź macie w planach przeczytać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.