niedziela, 8 sierpnia 2021

"Przyjdzie pogoda na szczęście" Wioletta Piasecka - Cytaty. /Patronat medialny/ Przedpremierowo.




Moi drodzy już od jakiegoś czasu w moich social mediach pojawiają się posty dotyczące nadchodzącej premiery książki Wioletty Piaseckiej Przyjdzie pogoda na szczęście”, która odbędzie się już 10.08.2021 nakładem wydawnictwa Szara Godzina. Jako że mój blog należy do zacnego grona patronów medialnych książki, staram się uchylić Wam rąbka tajemnicy odnośnie do tego, co skrywają jej karty. Mogliście już przeczytać moją przedpremierową recenzję i wiem, że wielu z Was bardzo chce poznać dalsze losy trzech przyjaciółek zapoczątkowane w książce „Przyjdzie pogoda na miłość". Bardzo mnie to cieszy, ale nie przestanę Was kusić.

Dziś przygotowałam dla Was kilka cytatów, które mam nadzieje jeszcze bardziej podsycą Waszą ciekawość i sprawią, że wspólnie ze mną zechcecie odliczać czas pozostały do premiery, kiedy to wszyscy będziemy się cieszyć i świętować razem z autorką.












Oczywiście napiszcie mi, proszę, który z cytatów podoba Wam się najbardziej i czy skusicie się na lekturę książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.