poniedziałek, 25 września 2023

Zapowiedź patronacka: "Proszę, pokochaj mnie, mamo!" Marta Maciejewska.


Nadszedł wreszcie ten długo wyczekiwany przeze mnie moment, kiedy mogę podzielić się z wami wspaniałą wiadomością. Otóż blog Kocie czytanie ma przyjemność i zaszczyt należeć do zacnego grona patronów medialnych najnowszej powieści Marty Maciejewskiej „Proszę, pokochaj mnie, mamo!”, która swoją premierę będzie miała już 19.10.2023 pod opieką wydawnictwa Świat Kobiet.

Znacie mnie już trochę i wiecie, że każda książka, której patronuję, trafia do mojego serca i zajmuje w nim szczególne miejsce, ale musicie wiedzieć, że ten patronat jest dla mnie wyjątkowy. A to dlatego, że właśnie spełnia się moje blogowe marzenie. Zawsze chciałam, aby logo bloga Kocie czytanie znalazło się na okładce książki Marty i właśnie teraz tak będzie. To wspaniałe uczucie, tym bardziej że jak doskonale wiecie, ja cenię sobie powieści, które trafiają do serc czytelników. Wzbudzają ich emocje i skłaniają do ważnych życiowych refleksji, a nawet dyskusji. A uwierzcie, że karty „Proszę, pokochaj mnie, mamo!” taką właśnie historię skrywają.

Zresztą przeczytajcie opis wydawcy, a jestem pewna, że się ze mną zgodzicie.

Któż z nas nie pamięta, jak to jest, kiedy ma się osiemnaście lat i ogromny apetyt na życie, świat leży u stóp, a przyszłość jest na wyciągnięcie ręki? Na horyzoncie matura i wymarzone studia, dziesiątki wyborów i setki możliwości. Pierwsze miłości i ostatnie przyjaźnie, a może na odwrót…

I nagle w jednej chwili wszystko to się kończy, a właściwie zostaje ci brutalnie odebrane, najpierw twoje poczucie wartości, wola i moc sprawcza; twoje ciało, uczucia i myśli przejmuje ktoś, kto nie ma do tego prawa i stoi ponad nim. W zamian pozostawia strach. Czujesz, że nie jesteś już sobą. A potem jest tylko gorzej, bo pojawia się jeszcze ktoś, kto też rości sobie prawo do twojego ciała, korzysta z niego, żąda uwagi i miłości, a ty nie możesz się do tego zmusić.

Co musi się wydarzyć, by móc odzyskać swoje ciało i przejąć kontrolę nad życiem, a tym samym ujrzeć dla siebie nową przyszłość? Na to pytanie stara się odpowiedzieć Marta Maciejewska w swojej najnowszej książce. To opowieść z perspektywy młodej kobiety, która już na progu dorosłości musi się zmierzyć z największymi wyzwaniami i dramatami, jakie ta dorosłość ze sobą niesie.


Przyznajcie, że wobec tej książki nie da się przejść obojętnie i od razu chce się ją czytać.




[Materiał reklamowy] Wydawnictwo Świat Kobiet oraz  autorka Marta Maciejewska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.