wtorek, 3 sierpnia 2021

Wyniki konkursu z książką po prostu bądź Elżbieta Stępień.




M
oi drodzy na dobre zakończenie dnia mam dla Was rozstrzygnięcie konkursu z książką Elżbieta Stępień "Po prostu bądź". Nagrodę z autografem autorki otrzymuje Agnieszka Piszczatowska. (zgłoszenie do udziału w konkursie odbyło się pod odpowiednim postem na Facebooku) 


Treść nagrodzonej odpowiedzi:

W życiu wiele się wydarzyło, każdy z nas ma własne ,,wczoraj", własne,,dziś " i ,,jutro". Na mojej drodze pojawiają się różni ludzie, niektórzy z nich stanęli po ,,coś " i stali się aniołami. Dlaczego? Bo byli obok, bo wierzyli, kiedy ktoś inny nie wierzył, bo potrafili podać rękę i powiedzieć dobre słowo. Niby nic, a jednak na pewnych etapach bardzo wiele, bo obecność drugiego czlowieka w trudnych momentach znaczy wiele. Aniołem jest każdy, może być każdy, kto ma otwarte serce i oczy, kto potrafi zauważyć więcej, kto mimo własnych problemów potrafi znaleźć minutę, by wesprzeć. Dla mnie to koleżanka, która napisze,,Aga co u Ciebie, dajesz radę?" ,To znajomi którzy powiedzą ,,przetrwamy to", to uśmiech sąsiadki, która powie ,,zdrówka "-Bo właśnie te małe, drobne gesty czynią cuda, w nich można dostrzec moc, anielską moc.Czy jest jeszcze inny anioł? Jest, on jest w każdym czlowieku, który chce widzieć i słyszeć więcej, który swoim postępowaniem sprawia, że inni zaczynają wierzyć, że zwyczajną obecnością czuję, ze nie jestem sama.Aniołem zawsze będą synowie, bo ich uśmiech, ich przytulas i buziak przemienia szary dzień w kolorowy , nie oceniają, zwyczajnie są, wtedy gdy dobrze i wtedy , gdy źle. Aniołem, a raczej skrzydłami anioła, który otacza jest miłość, bo bez niej nic nie miałoby sensu, bez miłości nie byłabym tym kim jestem, czyli mamą, żoną, przyjacielem. Więc mój anioł jest w osobach obok, jednego dnia jest w tym człowieku, drugiego w jednej z koleżanek, trzeciego w dobrym słowie, czwartego dnia w słońcu .... A w tych najtrudniejszych momentach w modlitwie, w samotnej rozmowie z babcią gdzieś tam na chmurce, kiedy płyną łzy i tysiąc pytań ,,dlaczego?". Ważne, by potrafić odnaleźć tego,,anioła ", by go dostrzec we wszystkim wokoło, popatrz, a może w tej otulającej świat mgle, w tej tajemniczości mamy ukrytą wiadomość? Aniele Stróżu Mój- Ty zawsze przy mnie stój . Proszę stój ❤💙❤

Zwyciężczyni serdecznie gratuluję i zapraszam do kontaktu na priv, a wszystkim pozostałym osobom, które wzięły udział w konkursie, bardzo dziękuję i zachęcam do wypatrywania kolejnych konkursów, które już wkrótce będą przeze mnie organizowane. 
Dobranoc. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.