środa, 1 września 2021

Wyjątkowy prezent.


K
ochani moi mówi się, że anioły są wśród nas. Ja w to mocno wierzę, a dziś otrzymałam tego namacalny dowód w postaci przepięknego prezentu od wspaniałej pisarki i cudownej osoby Ani Stryjewskiej, która, jak widać, jest kobietą wielu talentów. A co najważniejsze Jej serce wypełnia dobro, serdeczność i wielki dar empatii.

Aniu, z całego serca dziękuję Ci za ten wyjątkowy prezent, który jak wiesz, ma dla mnie bardzo głęboki wymiar. Zrobiłaś mi niesamowitą niespodziankę, dzięki której na mojej twarzy pojawił się uśmiech, a w sercu zagościła radość i ogromna wdzięczność. Do obrazu dołączony był przecudowny list zawierający w sobie wiele ciepła i serdeczności, ale pozwólcie, że jego treść zachowam tylko dla siebie.
Aneczko, dziękuję, że pojawiłaś się w moim życiu.

Bardzo Was proszę kochani, abyście napisali w komentarzach, czy Wy również doświadczyliście obecności aniołów w ludzkiej skórze obok siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.