poniedziałek, 13 lipca 2020

Jak dobrze zacząć dzień?/ Zdobycze książkowe.



Witajcie kochani. :)

Ten post będzie inny, niż wszystkie, ponieważ do tej pory nie pokazywałam Wam na blogu książek, które do mnie przychodzą. Jednak dziś nie mogłam się powstrzymać, bo kiedy rano listonosz zapukał do moich drzwi i przyniósł mi te cudeńka, dosłownie sprawił, że mój poniedziałkowy poranek, który zapowiadał się na bardzo ciężki, stał się wspaniały.

 Jak możecie dostrzec na zdjęciu, nie tylko książki sprawiły mi ogromną radość. Dostałam bowiem również piękną pocztówkę od Pani Ewy Przydrygi w podziękowaniu za promowanie Jej najnowszej książki „Bliżej, niż myślisz". Takie poniedziałki, to ja lubię: ).

Napiszcie mi, proszę, czy czytaliście, albo macie w planach przeczytać, którąś z tych książek? Dajcie mi także znać, czy chcielibyście, abym co jakiś czas pokazywała Wam, co nowego do mnie przybyło w ostatnim czasie?

Będzie mi również miło, jeśli Wy podzielicie się ze mną swoimi zdobyczami książkowymi i zdradzicie, co teraz czytacie.

Autorom i wydawnictwom bardzo dziękuję, a Wam życzę zaczytanego tygodnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.