niedziela, 23 sierpnia 2020

Niedzielny rachunek sumienia.



Witajcie kochani w ten piękny słoneczny poranek.☺️

Dziś chciałabym, abyśmy wszyscy szczerze przyznali, czy przestrzegamy dekalogu przykładnego mola książkowego. A może mamy z którymś z jego punktów problem?

Ja mam problem z jego punktem ósmym i dziewiątym.
Co prawda jestem otwarta na większość gatunków literackich, ale po romanse i poezję sięgam bardzo rzadko. Fantastyki natomiast nie czytam wcale.

Odnośnie klasyków, mam kilka ulubionych, ale nie jest mi z nimi do końca po drodze.

A jak jest u Was? Mamy niedzielę, więc nadszedł czas, aby wreszcie zrobić porządny rachunek sumienia. 😂

Pozdrawiam Was kochani i życzę miłego dnia.😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.