sobota, 27 listopada 2021

Moje skarby Jesieni. 馃 馃 馃惪 馃 馃


Wiem, 偶e niekt贸rzy z was widz膮 ju偶 za oknem pierwszy 艣nieg i ten post powinien pojawi膰 si臋 na blogu du偶o wcze艣niej, ale ja jestem typow膮 jesieniar膮 i jesie艅 zawsze chc臋 zatrzyma膰 jak najd艂u偶ej. Pomagaj膮 mi w tym jesienne dekoracje i moje ma艂e "umilacze" d艂ugich wieczor贸w. Dzi艣 chcia艂abym pokaza膰 wam, co nowego w tym roku uda艂o mi si臋 upolowa膰. By膰 mo偶e co艣 was zainspiruje na przysz艂o艣膰. Wszystkie pokazane tu rzeczy zosta艂y zakupione na Allegro.


Jesienne drzewko - W ca艂o艣ci wykonane z drewna. Niewielka ilo艣膰 kolorowych li艣ci  na drzewie jest ewidentn膮 oznak膮 jesieni. Na ga艂臋ziach siedz膮 ptaszki, a pod drzewem wiewi贸rka z orzechem robi膮ca zapasy na zim臋. Ca艂o艣膰 ozdoby przymocowana jest do drewnianej podstawki, kt贸ra zapewnia jej stabilno艣膰.



Drewniany p艂otek, na kt贸rym rozgo艣ci艂y si臋 dwa je偶yki. P艂otek poro艣ni臋ty jest le艣nym runem, z kt贸rego wyr贸s艂 muchomor. Wygl膮da to 艣wietnie. Ozdoba jest bezpieczna dla dzieci, poniewa偶 futerko je偶y, wykonane jest z mi艂ej w dotyku w艂贸czki. 




liczny, bardzo realistycznie wygl膮daj膮cy je偶yk. W por贸wnaniu do poprzednich ozd贸b jest odrobin臋 ci臋偶szy. R贸wnie偶 wykonany z drewna. Kolce s膮 twarde, przez co  mo偶na wyczu膰 w dotyku co艣 podobnego do ukucia, ale na pewno nie zrobi膮 nam krzywdy.




Du偶a figurka jelenia trzymaj膮cego na grzbiecie swoich le艣nych przyjaci贸艂: zaj膮ca, lisa, sow臋 i wiewi贸rk臋.  Praca wykonana z drewna. 




Naszych le艣nych mieszka艅c贸w ci膮g dalszy. 艢liczna wiewi贸rka wykonana z gipsu przymocowana na obladrze drzewa, gdzie u艂o偶one s膮 jej zapasy: muchomory kolorowe li艣cie, szyszka, 偶o艂臋dzie, dynia. Za wiewi贸rk膮 widzimy pi臋kne drzewo w typowo jesiennych barwach. 



Z tej samej serii w podobnej ods艂onie mamy je偶yka.

Jestem oczarowana ka偶d膮 z tych ozd贸b. Wszystkie s膮 wykonane z niezwyk艂膮 staranno艣ci膮 i dba艂o艣ci膮 o detale, dzi臋ki czemu nadaj膮 wn臋trzu niepowtarzalny klimat. Ich ceny oscylowa艂y od 18 do 30 z艂. +koszt wysy艂ki. 



NA JESIENNE CHWILE TYLKO DLA MNIE.


Ju偶 niejednokrotnie pisa艂am Wam, 偶e bardzo lubi臋 kubki i mam ich ju偶 ca艂kiem spor膮 kolekcj臋. Nie mog艂o si臋 jednak oby膰 bez takiego z motywem jesiennym. Kubek ten jest specjalnie dla mnie personalizowany. Pita w nim  herbatka z pomara艅cz膮, miodem i go藕dzikami smakuje przepysznie.



Pan sowa, jak nazywam ten kubek, towarzyszy mi natomiast zawsze podczas picia kakao, kt贸re uwielbiam i w coraz ch艂odniejsze poranki pij臋 bardzo cz臋sto. Koszt obu kubk贸w, to 30 z艂  za sztuk臋+ koszt wysy艂ki.




I na koniec najdro偶szy, ale bez w膮tpienia wart swojej ceny zakup. Du偶e 艣wiece o zapachu kawy. Jak wi臋kszo艣膰 z nas bardzo lubi臋 kaw臋 i pij臋 j膮 codziennie. Musz臋 jednak przyzna膰, 偶e bardziej od samego  jej smaku uwielbiam jej aromat unosz膮cy si臋 w ca艂ym mieszkaniu. Pobudza to moje zmys艂y. Dlatego te偶 kupi艂am sobie dwie du偶e 艣wiece, w艂a艣nie o zapachu kawy. Jest on bardzo intensywny i mocno wyczuwalny, nawet bez odpalania 艣wiecy, Bardzo mnie to cieszy. Jestem r贸wnie偶 bardzo zadowolona z ich 艣wietnej wydajno艣ci i r贸wnomiernego wypalania si臋. Koszt takiej 艣wiecy to 79 z艂 za sztuk臋 + koszt wysy艂ki. Na pewno d艂ugo b臋d臋 mog艂a si臋 nimi cieszy膰.

To by by艂o na tyle. Napiszcie, prosz臋 w komentarzach, co z moich zakup贸w podoba wam si臋 najbardziej, a tak偶e jakie jesienne zdobycze wam uda艂o si臋 upolowa膰? Wszystkie te dekoracje 艣wietnie prezentuj膮 si臋 w towarzystwie ksi膮偶ek na zdj臋ciach.






























Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj si臋, prosz臋 z polityk膮 prywatno艣ci bloga, kt贸rej szczeg贸艂owe informacje znajdziesz w zak艂adce Polityka prywatno艣ci bloga Kocie czytanie i wyra藕 zgod臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiaj膮c komentarz, akceptujesz polityk臋 prywatno艣ci bloga, a tym samym wyra偶asz zgod臋 na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i pozostawiony po sobie 艣lad. Prosz臋 o kultur臋 wypowiedzi i podpisywanie si臋.