czwartek, 10 października 2024

7 URODZINY BLOGA KOCIE CZYTANIE! A Z TEJ OKAZJI KSIĄŻKOWE ROZDANIE


To już dziś! Choć samej trudno mi w to uwierzyć, minął kolejny rok działalności mojego bloga. Tym samym Kocie czytanie skończyło 7 lat. Te wszystkie lata sprawiły, że każdego dnia towarzyszy mi poczucie, że  robię coś naprawdę wartościowego. Co niezmiennie od początku mojej działalności w przestrzeni internetowej sprawia mi ogromną radość (choć bywają również chwile zwątpienia). Poczucie to zrodziło się w moim sercu dzięki całej rzeszy ludzi, którzy mi zaufali i nieustannie pokazują mi, że tego nie żałują. Z całego serca dziękuję Wam drodzy wydawcy, autorzy, czytelnicy, przyjaciele bloga. Wspólnie zbudowaliśmy wspaniałą, życzliwą sobie społeczność, którą łączy miłość do książek i mam nadzieję, że tak zostanie jeszcze na długo. 

A teraz zapraszam Was do obejrzenia krótkiego filmiku, który powstał we współpracy z autorką bloga Czytamy bo kochamy. Jest on wyrazem moich podziękowań i ogromnej wdzięczności. 





Na zakończenie mam wspaniałą niespodziankę. Już około południa na moim Facebookowym profilu wystartuje naprawdę duże rozdanie książkowe.
Zachęcam, więc do odwiedzania mnie też tam.




 Zapraszam do wspólnego świętowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.