sobota, 8 maja 2021

"Słodki smak marzeń" Aneta Krasińska / Konkurs patronacki.


W
itajcie kochani. Doskonale wiecie, że uwielbiam, kiedy mogę dzielić się z Wami książkami, które na zawsze znalazły swoje miejsce w moim sercu. Dziś właśnie dzięki wydawnictwu Jaguar i autorce Anecie Krasińskiej mam taką możliwość. Wspólnie bowiem przygotowaliśmy dla Was konkurs, w którym do wygrania są aż dwa egzemplarze książki "Słodki smak marzeń". Mam nadzieję, że się cieszycie, a udział w zabawie, do którego oczywiście gorąco Was zachęcam, sprawi, że przeniesiecie się, choć na chwilę w swój świat marzeń.

Jako że konkurs organizowany jest w ramach patronatu bloga Kocie czytanie, wziąć w nim udział można zależnie od własnej decyzji na blogu, bądź na Facebooku pod specjalnie przeznaczonym do tego postem. Jednak zgłosić się można tylko raz w wybranym przez siebie miejscu.


NAGRODĄ W KONKURSIE JEST: Dwa egzemplarze książki Anety Krasińskiej „Słodki smak marzeń”.

Aby wziąć udział, należy:
- Zapoznać się z regulaminem konkursu -> REGULAMIN.
- Odpowiedzieć na pytanie konkursowe.


PYTANIE KONKURSOWE:
Jakie myśli i skojarzenia przywodzi ci na myśl tytuł książki "Słodki smak marzeń"?

Zgłosić się do udziału w konkursie i odpowiedzieć na zadane w nim pytanie możesz się w jednym z dwóch przeznaczonych do tego celu miejsc. : na blogu pod tym postem, bądź na Facebooku pod postem konkursowym. Jednak zgłosić się można tylko raz. Wybór miejsca pozostawiam Twojej indywidualnej decyzji.


Informacje uzupełniające:
-Do wygrania są 2 egzemplarze książki Anety Krasińskiej „Słodki smak marzeń ".
- Konkurs trwa - 08 - 14.05. 2021.
- Sponsor nagrody- Wydawnictwo Jaguar.
- Koszt wysyłki pokrywa sponsor (tylko na terenie Polski)
- Będzie mi miło, jeśli zaobserwujesz bloga Kocie czytanie (osoby, które po zakończeniu konkursu przestaną obserwować blog, nie będą brane pod uwagę w kolejnych konkursach) oraz fanpage autorki/i wydawnictwa, jak również udostępnisz informację o tym konkursie na swoich socjal mediach.
- Dołączysz do grupy wielbicieli twórczości  autorki Anety Krasińskiej. Aneta Krasińska - spotkania przy literaturze.


Wzór zgłoszenia
Zgłaszam się.
Moja odpowiedz na pytanie konkursowe:
Obserwuję jako:
Udostępniam: link
Adres e-mail: (w przypadku, kiedy nie podasz adresu e-mail, musisz śledzić wyniki konkursu, które zostaną ogłoszone w tym poście w ciągu dwóch tygodni od daty jego zakończenia).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych tj. podanie mojego imienia i nazwiska w przypadku wygranej.


Ze swej strony chcę serdecznie podziękować wydawnictwu Jaguar za pomoc w organizacji konkursu, a wszystkim, którzy wezmą udział w zabawie, życzę powodzenia.



Kochani niestety na blogu konkurs nie cieszył się Waszym zainteresowaniem. Szkoda, ale mam nadzieję, że kolejny, który dla Was szykuję, bardziej przypadnie Wam do gustu. Za to na Facebooku zgłosiło się dużo osób i to właśnie spośród odpowiedzi tam udzielonych wybrałam dwie zwyciężczynie.

A są to:

Katarzyna Dzięgielewska.

SŁODKI SMAK MARZEŃ KOCHANA KOJARZY MI SIĘ Z MARZENIAMI I PRAGNIENIAMI DO REALIZACJI.MOJE NAJWIĘKSZE I NAJWAŻNIEJSZE MARZENIE I PRAGNIENIE TO POCZUĆ Wrońcu NOGI, WSTAĆ Z WÓZKA I MÓC ZROBIĆ ZNÓW TEN PIERWSZY KROK PO 4 I PÓŁ ROKU CHOROBY🥰🍀🙏✊💪🧑‍🦽
Z MIŁĄ CHĘCIĄ BIORĘ UDZIAŁ, A EWENTUALNĄ WYGRANĄ PO PRZECZYTANIU PRZEZNACZĘ NA LICYTACJĘ NA MOJE LECZENIE I CODZIENNĄ REHABILITACJĘ, PONIEWAŻ JESTEM SPARALIŻOWANA OD PASA W DÓŁ, ALE BYŁAM ROŚLINKĄ CAŁKOWICIE SPARALIŻOWANĄ OD Szyi W DÓŁ😇🍀❤️🤗😘🙏✊💪👏🧑‍🦽

Sabina Justyna.

Gdyby marzenia miały jakiś smak, to byłyby one o smaku waniliowym lub czekoladowym ❤
Słodki smak marzeń kojarzy mi się z dzieciństwem, z wyjazdami do dziadków gdzie zajadałam się pysznościami pieczonymi przez babcię, zrywanymi w sadzie jabłkami, lodami, które dziadek kupował dzień wcześniej, wiedząc, że przyjadę. 😀
Kojarzy mi się też z momentami powrotu mamy z pracy, zawsze miała dla mnie coś dobrego ❤
Słodki smak marzeń to moje dzieciństwo, do którego mogę tylko wrócić pamięcią, powspominać wszystkie rarytasy, które wtedy zjadałam, 😀 teraz wszystko ma inny smak, bo nadeszła dorosłość ❤

Paniom bardzo dziękuję za udział w konkursie i proszę o kontakt z danymi do wysyłki nagrody, a Was wszystkich serdecznie pozdrawiam i życzę wielu zaczytanych chwil.: ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.