środa, 8 lutego 2023

Moje najbliższe plany czytelnicze.


 

Dziś przyszedł czas na długo wyczekiwany przez wielu z was post. Otóż bardzo często w wiadomościach prywatnych, czy też w komentarzach pytacie mnie, co teraz czytam i jakie są moje plany czytelnicze na najbliższy czas. Wiem, że wśród obserwatorów i gości mojego bloga są osoby, które mają bardzo podobne upodobania czytelnicze do moich i inspirują się tym, co czytam, wybierając książki dla siebie. Bardzo mnie to, cieszy, dlatego postanowiłam pokazać wam, z jakimi książkami spędzę swój wolny czas w najbliższych tygodniach.


Oczywiście do tego zestawienia dojdą patronaty blogowe i na pewno pojawią się też w tak zwanym międzyczasie inne tytuły, po które będę chciała sięgnąć, ale tutaj możecie zorientować się, jakie książki będę dla was recenzowała.

Jestem ciekawa, które z nich najmocniej przykuły waszą uwagę i najbardziej was ciekawią? A może już czytaliście, któreś z tych powieści? Jeśli tak, napiszcie, proszę w komentarzach o swoich wrażeniach po ich lekturze.




 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.