sobota, 23 kwietnia 2022

Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich.

 


Kochani dziś obchodzimy wyjątkowe święto każdego pisarza i czytelnika. Dlatego korzystając z okazji chciałabym zapytać Was, w jaki sposób wspieracie i doceniacie pracę swoich ulubionych autorów? Należycie do grup poświęconych ich twórczości, uczestniczycie w spotkaniach autorskich, a może sami organizujecie podobne akcje promocyjne?

Ja zawsze chętnie podejmuje się promowania i patronowania ich literackim dzieciom, dbając o to, aby czytelnicy bloga Kocie czytanie szanowali trud i pracę autorów włożoną w napisanie książki i czytali tylko legalnie.

Napiszcie mi proszę, w jaki sposób wy sięgacie po interesujące was książki? Korzystacie z bibliotek, pożyczacie książki od znajomych, czytacie korzystając z platform typu  Legimi. A może po prostu kupujecie książki? 

À propos kupowania, jestem bardzo ciekawa, jakie tytuły  kupiliście ostatnio ? A może właśnie z okazji dzisiejszego wyjątkowego święta planujecie nowe książkowe zakupy.

Będzie mi bardzo miło, jeśli zdradzicie mi, z jaką książkę spędzicie dzisiejszy dzień? 

Na zakończenie chciałabym podzielić się z wami ogromną radością z niezwykłego prezentu, który otrzymałam od jednej z czytelniczek bloga Kocie czytanie. Prezent ten jest wyrazem uznania dla moich działań w internecie na rzecz promowanie czytelnictwa. 💕 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.