wtorek, 25 października 2022

Niesamowita niespodzianka!

 


M
oi kochani, dziś przekonałam się, że wszystko w życiu ma swój odpowiedni czas i swoje miejsce. Wszechświat stawia na naszej drodze ludzi, którzy w jednej chwili potrafią sprawić, że na naszej twarzy gości uśmiech, a w sercu rozlewa się mnóstwo ciepła i serdeczności od nich płynącej. Dziś dostałam tego namacalny dowód. Moje Kochane Kusicielki ❤️ sprawiły mi niesamowitą niespodziankę w podziękowaniu za 5 lat mojej działalności na blogu, którą bardzo sobie cenią. Niespodzianka jest spełnieniem moich tych małych i tych większych pragnień oraz marzeń. 🙂Mogę powiedzieć, że czytały w moich myślach. Z całego serca dziękuję Wam Kochane za wszystkie cudowności, które od Was otrzymałam. ❤️ Do prezentu był dołączony również piękny list, ale pozwólcie, że jego treść zachowam dla siebie. Moje kochane nawet nie wiecie, jaka jestem szczęśliwa i wiem, że słowo DZIĘKUJĘ 💓, to za mało, aby wyrazić moją wdzięczność, którą w tej chwili czuję. Jesteście niesamowite. 🥰 Dziękuję za okazane mi dobro, serdeczność i życzliwość, którą okazujecie mi nie tylko teraz dziś przez tę wspaniałą paczuszkę, którą właśnie odebrałam od listonosza, ale każdego dnia przez nasze rozmowy, wsparcie, pomoc.

Jeszcze raz dziękuję: Magdalena Kneć, Anita Florkowska, Beata Owczarczyk, Małgorzata Piszczarowicz, Maria Broda, Katarzyna Kielecka, Anna Stryjewska, Wioletta Piasecka, Iwona Mejza, Maria Manterys-Storma, Joanna Sucheta, Ewa Butkiewicz, Maria Molicka, Paulina Malicka, Katarzyna Jabłońska, Agnieszka Piszczatowska, Iwona Malczyk, Ewelina Górecka, Grażyna Strzelczyk, Kasia Dzięgielewska, Ewa Kiszkowiak, Iwona Nikodemska, Iwona Krakowiak, Ewelina Kwiatkowska-Tabaczyńska, Jolanta Kosowska, Anna Kamińska, Monika Winciorek, Sandra Świniarska, Barbara Ossolińska, Katarzyna Makuła.

Swoje płynące z głębi serca podziękowania składam również wydawnictwu Dlaczemu, które nieustannie pokazuje, że marzenia są po to, by je spełniać. 🙂

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.