sobota, 5 listopada 2022

"Przyjdzie pogoda na ślub" Wioletta Piasecka./ Cytaty.


M
iło mi poinformować was, że pierwsza z jesiennych premier "Przyjdzie pogoda na ślub" autorstwa Wioletty Piaseckiej stała się bestsellerem. Mnie ta wiadomość bardzo cieszy, ale wcale nie dziwi, gdyż jest to wspaniałe zakończenie serii "Pogodna", którą pokochałam całym sercem, a której mój blog Kocie czytanie ma przyjemność patronować. Jakiś czas temu mieliście okazję przeczytać moją recenzję tej wyjątkowej powieści, a dziś przygotowałam dla was garść cytatów, które znajdziecie na jej stronach.

 


 
 
Jestem ciekawa, który z tych cytatów podoba wam się najbardziej? A jeśli czytaliście już książkę "Przyjdzie pogoda na ślub", to może macie jakiś inny swój ulubiony cytat. Napiszcie, proszę w komentarzach.
 
[Materiał reklamowy] Wydawnictwo Szara Godzina.
 

 

 


 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.