wtorek, 10 października 2023

6 urodziny bloga Kocie czytanie + książkowe rozdanie na Facebooku.



Drodzy przyjaciele, sympatycy i goście bloga Kocie czytanie, dziś moje serce i duszę wypełnia ogromna radość, szczęście i wdzięczność. Mam nadzieję, że będziecie cieszyć się razem ze mną, bo właśnie dziś nasz blog Kocie czytanie obchodzi swoje 6 urodziny. Tak, nie bez powodu napisałam, że jest to nasz blog, gdyż bez was nie mógłby on istnieć. Razem tworzymy tę wspaniałą społeczność. 💖 Nawet w najśmielszych marzeniach nie przypuszczałam, że ten mój mały zakątek internetu przetrwa aż tyle lat i zgromadzi wokół siebie tak wiele ciepłych i życzliwych mu osób, Nie ukrywam, że już wiele razy myślałam o tym, aby zakończyć swoją blogerską działalność, ale za każdym razem wasze liczne serdeczne komentarze pełne uznania dla wszystkiego, co robię oraz wsparcie, które mi ofiarujecie, skutecznie odwodzą mnie od tego ostatecznego kroku.

Nie wolno mi jednak przypisywać sobie wyłącznej zasługi dla wszelkich sukcesów Kociego czytania, gdyż blog ma swoje dwa ciche anioły stróże, które pomagają mi zawsze, kiedy z nieśmiałością o to poproszę. To dwie wspaniałe blogerki Irena Bujak autorka bloga Zapatrzona w książki i Magda Zimna autorka bloga Czytamy, bo kochamy. To one w dużej mierze są autorkami grafik i materiałów multimedialnych pojawiających się na blogu. Moje kochane z całego serca dziękuję wam za waszą bezcenną pomoc. ❤️❤️Mam nadzieję, że nie macie mnie jeszcze dosyć.🙂


Kochani z całego serca dziękuję wam wszystkim i każdemu z osobna. A że nie jestem najlepsza w podziękowaniach, wspólnie z Magdą przygotowałyśmy krótki filmik, który wyraża wszystko, co czuję i chcę powiedzieć zarówno czytelnikom bloga, jak i wydawnictwom oraz autorom, z którymi mam zaszczyt i przyjemność współpracować, aby móc czytać i polecać wam ich wspaniałe książki. Wszystkie współprace bardzo sobie cenię i za każdą z głębi serca dziękuję.

A teraz zapraszam do oglądania.



Jednak to nie wszystko, co dla was przygotowałam. Na Facebooku czeka na was  rozdanie książkowe, w którym wygrywa aż 13 osób. Jego zorganizowanie jest możliwe dzięki znanym i lubianym polskim pisarkom, z którymi miałam zaszczyt współpracować w tym roku. Każda z nich wyraziła chęć przekazania swoich powieści na rzecz tego rozdania i to one są sponsorkami nagród. Zapraszam do udziału w zabawie.

❗Link do rozdania na Facebooku (tylko tam w komentarzach możecie zgłaszać się do udziału w rozdaniu, odpowiedzieć na pytanie, które tam znajdziecie, zapraszać znajomych i udostępniać rozdanie w sieci. Zgłoszenia pozostawione na blogu nie będą brane pod uwagę)❗



Życzę wszystkim powodzenia i jeszcze raz




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.