sobota, 25 stycznia 2020

Kulturalnie przy kawie. vol.3


Moi kochani, jako że w minionym roku bardzo dobrze przyjęliście zapoczątkowany przeze mnie na blogu cykl „Kulturalnie przy kawie”, w którym we współpracy z redakcją Niezależnego Kwartalnika Literacko-Artystycznego „Post Scriptum” prezentowałam Wam kolejne jego numery, które mogliście przeczytać na swoich urządzeniach mobilnych, w tym roku postanowiłam cykl ten kontynuować, mając nadzieję, że nadal będziecie nim zainteresowani.

Dziś przychodzę do Was z trzecim numerem, co prawda świątecznym, ale przecież okres świąteczny trwa do 2 lutego, także mam nadzieję, że chętnie po niego sięgniecie i znajdziecie coś ciekawego dla siebie. 

Wystarczy, że klikniecie tutaj i pobierzecie pismo.

Jako ciekawostkę zdradzę Wam, że w numerze tym znajdziecie dwa bardzo ciekawe opowiadania autorstwa Piotra Jastrzębskiego, autora książki „Z dna”, którą miałam przyjemność recenzować na blogu.

Jeśli nie mieliście jeszcze okazji przeczytać poprzednich numerów, serdecznie zapraszam tutaj.

Koniecznie napiszcie mi w komentarzach, co myślicie o grudniowej odsłonie pisma i który artykułów najbardziej Was zainteresował?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.