czwartek, 8 lipca 2021

Czego nie wiesz o aniołach. "Po prostu bądź. Elżbieta Stępień - Cytaty. / Patronat medialny.

Moi drodzy kilka dni temu dzieliłam się z Wami moimi odczuciami po przeczytaniu książki Elżbiety Stępień "Po prostu bądź", będącej drugą częścią cyklu Czego nie wiesz o aniołach, którą mój blog Kocie czytanie ma przyjemność objąć swoją opieką medialną. Już wówczas pod postem z moją recenzją, którą możecie przeczytać tutaj, pisaliście, że chętnie sięgniecie po ten tytuł. Bardzo mnie to cieszy, ale żeby jeszcze bardziej wzbudzić Waszą ciekawość odnośnie do historii, którą skrywają karty tej powieści, przygotowałam dla Was kilka mądrych i bardzo życiowych cytatów, które w niej znajdziecie.




Mam nadzieję, że przesłanie, które niesie ze sobą ta niezwykle wartościowa książka, jest dostrzegalne w cytatach, które dla Was wybrałam. Jeśli teraz znajdujecie się w trudnej sytuacji życiowej, trzymam za Was mocno kciuki i wierzę, że te słowa staną się dla Was motywacją do tego, by się nie poddawać i walczyć o siebie. Nawet jeśli teraz trudno Wam w to uwierzyć, to w życiu zawsze można coś zmienić na lepsze, jeśli tylko tego chcemy i podejmujemy zmierzające ku tym zmianom działania.

Napiszcie, proszę, który z cytatów podoba Wam się najbardziej.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.