piątek, 30 grudnia 2022

DZIĘKUJĘ ZA SPĘDZONY ZE MNĄ MIJAJĄCY ROK!!! 🥂

K
ochani rok 2022 dobiega końca, dlatego chciałabym podziękować Wam za to, że chcieliście spędzić go wspólnie ze mną i blogiem Kocie czytanie. Był to rok, w którym przeczytałam naprawdę wiele bardzo dobrych książek. Takich, które mnie poruszyły, dały do myślenia oraz przypomniały, co w moim życiu powinno być najważniejsze.
 
Jednak dla mnie ważniejsi od książek jesteście Wy. Przez te 12 miesięcy okazaliście mi tyle ciepła, serdeczności i sympatii, że aż trudno mi wyrazić słowami swoją wdzięczność. Z całego serca dziękuję za to, że doceniacie mnie jako osobę oraz blogerkę, wspierając bardzo mocno moją internetową działalność w promowaniu czytelnictwa. 
 
Swoje serdeczne podziękowania kieruję także do wydawnictw i autorów, którzy obdarzając mnie ogromnym zaufaniem pozwolili, abym mogła przeczytać oraz opowiedzieć czytelnikom o tak wielu wspaniałych powieściach, które w mijającym roku trafiły w moje ręce.
 
Ogromnym zaszczytem była dla mnie możliwość patronowania wspaniałym książkom, na okładkach których znalazło się logo Kociego czytania. Za to wszystko serdecznie dziękuję.
 
Mam nadzieję, że przyszły rok również spędzimy wspólnie wyruszając w wiele czytelniczych podróży i doświadczając na kartach książek niezapomnianych emocji.
 
 
Życzę wam kochani aby ten rok był czasem spokoju, zdrowia, wzajemnej życzliwości i serdeczności człowieka dla człowieka. Niech każdy dzień Nowego roku wypełnia naszą codzienność nadzieją oraz wiarą w lepsze jutro. Bądźcie szczęśliwi i spełniajcie swoje marzenia. Dziękuję, że jesteście ze mną.❤️
 

 

 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.