środa, 30 grudnia 2020

SZCZĘŚLIWEGO OWEGO ROKU 2021!!!!

 




Kochani chciałabym podziękować Wam wszystkim i każdemu z osobna za każdy dzień roku, który ze mną spędziliście. Dla mnie, jak i z pewnością dla nas wszystkich nie był to łatwy rok, ale to właśnie dzięki Waszej obecności w moim małym wirtualnym świecie oraz wielkiej serdeczności, którą mi okazujecie, było mi łatwiej znieść ten trudny czas. 
Dla mnie jesteście wyjątkowi i chcę, abyście tak właśnie się czuli, zaglądając tutaj. Mam nadzieję, że nadchodzący rok 2021 również spędzimy razem.<3



Na zakończenie mam dla Was niespodziankę. Dotychczas pierwszego stycznia każdego roku pojawiało się na moim blogu podsumowanie czytelnicze roku, w którym wymieniałam najlepsze według mnie książki, które udało mi się przeczytać przez minione dwanaście miesięcy. Tym razem jednak będzie inaczej. Z racji tego, że mijający rok obfitował w bardzo wiele naprawdę świetnych tytułów i nie potrafiłabym wybrać tych najlepszych, zdecydowałam się przygotować dla Was coś, czego jeszcze u mnie nie było. Przyznaję, że bardzo się denerwuję, jak odbierzecie to, czym chcę się z Wami podzielić, ale mam nadzieję, że będziecie dla mnie łaskawi.

Natomiast tych z Was, którzy są ciekawi, jakie książki przeczytałam w tym roku i jakie wrażenie na mnie wywarły, zapraszam na bloga i zachęcam do prześledzenia jego archiwum.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wspaniałej zabawy sylwestrowej mimo wszystko. :) ; ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.