wtorek, 9 listopada 2021

Nowości w mojej elektronicznej biblioteczce.



W
szyscy wiemy, że nic nie zastąpi papierowego wydania książki. Ja je kocham i ubóstwiam, ale od czasu, kiedy mój dom coraz bardziej wyraźnie daje mi do zrozumienia, że nie jest z gumy, i miejsca w nim nie przybywa wraz ze wzrostem liczby trafiających do mnie książek, postanowiłam, że to ja będę elastyczna i znajdę złoty środek. Tak oto, coraz częściej zacieśniam więzi z moim czytnikiem i sięgam po książki w wersji papierowej. Wszak, to treść, a nie forma podania jest najważniejsza. Oczywiście nie zrezygnuję zupełnie z książek tradycyjnych, ale będę częściej łaskawym okiem spoglądała także na e-booki.

Mówię wam o tym, ponieważ właśnie dziś chciałabym pokazać Wam, jakie tytuły w przeciągu kilku ostatnich dni trafiły  na moją wirtualną półeczkę czytelniczą.

Tak więc zaczynajmy:
1. Za ścianą ciszy - Anna Ziobro - Wydawnictwo Dragon.
2. Wiemy, że pamiętasz -  Tove Alsterdal - Wydawnictwo  Sonia Draga.
3. W cieniu terapeutki. Zazdrość. - Anna Krystaszek- Wydawnictwo Muza.
4.Światło, które nigdy nie gaśnie - Magdalena Majcher - Wydawnictwo Pascal.
5. Światło, które rozjaśnia Mrok - Magdalena Majcher - Wydawnictwo Pascal.
6. Obca Kobieta - Magdalena Majcher - Wydawnictwo W.A.B.
7. Sen na pogodne dni - Anna H. Niemczynow - Wydawnictwo Luna.
8. Terapia - Klaudia Muniak - Wydawnictwo Kobiece.
9. Nie ten mąż - Kathryn Croft, Wydawnictwo Słowne (dawniej Burda Media Polska).
10.Nie moja matka - Miranda Smith -Wydawnictwo Filia.
11 Jedno małe poświęcenie -  Hilary  Davitson - Wydawnictwo Muza. 

Kochani napiszcie, proszę w komentarzach, czy czytaliście już którąś z zakupionych przeze mnie książek. Jeśli tak, to będzie mi bardzo miło, jeżeli podzielicie się ze mną wrażeniami po lekturze. A może, po którąś z tych dopiero planujecie sięgnąć?

Ja już wkrótce zrecenzuję dla was każdą z powyższych książek, ale mam dylemat, od której zacząć. Być może, któryś z tytułów interesuje was szczególnie i chcielibyście, abym napisała o nim kilka słów w pierwszej kolejności?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.