niedziela, 6 lutego 2022

Nowości w mojej elektronicznej biblioteczce 2.



Witam was moi kochani w ten ponury weekend. Mam nadzieję, że za oknem macie lepszą pogodę niż ja. U mnie jest szaro, co przyznam szczerze, wpływa na mnie przygnębiająco. Na szczęście dobry nastrój zawsze przywracają mi nowe książki pojawiające się w moim domu, Tym razem jednak nie są to książki tradycyjne, a te, które zasiliły moją wirtualną biblioteczkę na czytniku. Już kiedyś taki post się u mnie pojawił i cieszył się waszym dużym zainteresowaniem, dlatego teraz też postanowiłam pokazać wam, co dla siebie wybrałam.

1. Dwie części cyklu Kolory szczęścia autorstwa Anny Karpińskiej. Wydawnictwo Prószyński i s-ka.

2. "Estrogen" Klaudia Muniak, Alicja Sinicka, Magda Stachula. Wydawnictwo Luna.

3." Zło kryje się w mroku" Charlie Donlea,  Cykl Rory Moore/Lane Phillips. (tom 1) Wydawnictwo Filia.

3. "Małe zbrodnie" Magdalena Majcher. Wydawnictwo W.A.B.

4. "Pomóż mi"  Sarah A. Denzil. Wydawnictwo Filia, Mroczna strona.

5." Defekt" Olga Kruk. Wydawnictwo Filia, Mroczna Strona.

6. "Idealne życie Molly" Valerie Keogh.  Wydawnictwo Muza.


Wszystkie te e-booki kupiłam poprzez stronę upolujebooka.pl, dzięki której mam możliwość porównania sobie cen danego tytułu we wszystkich miejscach, w których jest on dostępny i wybrania dla siebie najkorzystniejszej oferty.

Napiszcie, proszę w komentarzach, czy któraś z książek Was zainteresowała? A może, już którąś z nich czytaliście? Ciekawi mnie również, czy znacie i korzystacie ze strony upolujebooka.pl? Ja ze swej strony serdecznie ją Wam polecam.

Życzę wam wszystkim miłego dnia.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.