środa, 5 lipca 2023

O tym, jak jedna z moich ulubionych autorek spełnia moje marzenie

Kochani, nie należę do osób, które lubią się chwalić, ale dziś muszę, bo to jest chwila, kiedy spełnia się moje ciche, ale wielkie marzenie.
Aneta Krasińska, autorka, której książki uwielbiam, sprawiła mi ogromną niespodziankę. Stałam się jedną z bohaterek Jej najnowszej książki „Za głosem miłości”, która do waszych rąk trafi już 18 lipca.❤️😀

Już dziś możecie czytać książkę na platformie Legimi.

https://www.legimi.pl/ebook-za-glosem-milosci-aneta-krasinska,b1045203.html
 

Anetko wzruszenie i radość wypełnia moje serce i nie potrafię znaleźć odpowiednich słów, żeby Ci podziękować, więc powiem, z całego serca DZIĘKUJĘ!!!


Kochani, teraz nie ma wątpliwości, że musicie sięgnąć po tę wspaniałą powieść, aby na jej kartach spotkać AGNIESZKĘ KANIUK 😀


Jednak nie tylko mnie tam spotkacie, ale również grupę świetnych osób. Należeć do tak zacnego grona bohaterów, to dla mnie zaszczyt 🙂❤️ Zobaczcie sami. 


https://anetakrasinska.blogspot.com/2023/07/kim-sa-wyjatkowi-bohaterowie-powiesci.html?fbclid=IwAR1wC2-Xrw0JvW2vgeRXj3pXTYjzkQwPWdY6-xPRCnNwSVyX082eS4qbu7U

 

Mam nadzieję, że ta niespodzianka was również cieszy i tym bardziej  chętnie i z ciekawością sięgniecie po tę wspaniałą powieść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.