czwartek, 22 marca 2018

ZAPOWIEDZ



Moi drodzy Ci z Was,którzy w miarę regularnie odwiedzają mojego bloga, zapewne zauważyli, że bardzo często czytam książki polskich twórców. Z wielką ciekawością sięgam również po książki debiutujących autorów. Dziś mam ogromną przyjemność zaprezentować Wam książkę debiutującej na polskim rynku wydawniczym blagierki Darii Skiby.

Premiera Książki Darii pt. „Uwolnij mnie" odbędzie się 18 maja 2018 roku nakładem wydawnictwa Vectra.


OPIS:

     Jak bardzo miłość może zaślepić? 


Diana przekonała się o tym, wpadając w sidła bezwzględnego Patryka. Jak wiele musiała przejść dziewczyna, by w końcu podjąć decyzję o wyrwaniu się z objęć szaleńca i czy wymarzone wakacje będą pierwszym krokiem do uwolnienia? Diana będzie zmuszona do podjęcia egoistycznych decyzji, by po raz pierwszy od wielu lat postawić siebie na pierwszym miejscu. Czy rodzące się w jej sercu nowe uczucie przetrwa próbę czasu? Przeszłość nigdy nie odchodzi w niepamięć, czuwa, by uderzyć w najmniej oczekiwanym momencie. Pewnego dnia demony upomną się o dziewczynę…
Daj się porwać w wir wydarzeń i emocji, by poczuć na własnej skórze to, co musiała przejść Diana. Myślisz, że jesteś w stanie tego dokonać?


AUTORKA:



Daria Skiba, rocznik 1991. Wychowała się w Stroniu Śląskim. Z wykształcenia Technolog Żywności i Żywienia Człowieka, absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Autorka bloga Kraina Książką Zwana, na którym z zamiłowaniem promuje literaturę rodzimą i zagraniczną. Współtworzy grupę na Facebooku "znamy-czytamy.pl". wspierając polskich autorów i promując ich twórczość.
W życiu jest szczęśliwą mamą, odkrywającą zakamarki Szmaragdowej Wyspy. Uwielbia Within Temptation, taniec z ogniem i czekoladę. Kieruje się zasadą "wszystko jest możliwe, trzeba w to tylko mocno wierzyć"


Zachęcam Was również do obejrzenia trailera do książki, który według mnie mocno przemawia do wyobraźni widza, a tym samym, mam nadzieję przyszłego czytelnika.




A Wy kochani, macie ochotę poznać historię opisaną na kartach „Uwolnij mnie"? Czy również na nią czekacie?

70 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej książce, ale lubię wspierać debiutujących autorów, więc pewnie sięgnę :D
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie. :) Mam podobnie, bo też chętnie sięgam po książki polskich autorów i po debiuty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwisko autorki nic mi nie mówi, ale chętnie po te książkę sięgne bo brzmi ciekawie :) pozdrawiam cieplutko :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiedź brzmi zachęcająco. Chętnie przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście :) Premiera dzień przed Targami w Warszawie, więc na stoisku Vectry pewnie będzie do kupienia, a Daria będzie miała tam swoje 5 minut to i okazja do autografu i porozmawiania z autorką :)

    Pozdrawiam
    http://zksiazkanakanapie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Jej sukces.:)

      Usuń
    2. Dokładnie, będę na targach w piątek i sobotę przez większość dnia dostępna na stanowisku wydawcy. Serdecznie zapraszam i dziękuję<3

      Usuń
  6. Chętnie zapoznam się z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze o tej książce słyszę, ale chyba i tak jej nie przeczytam, bo nie brzmi dla mnie interesująco, a jest sporo lepszych pozycji do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo słyszałam o tej blogerce, ale nie miałam pojęcia, że wydaje książkę! Koniecznie muszę po nią sięgnąć ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, trzeba wspierać rodzimych twórców.

      Usuń
  9. Jesteś cudna. Wspierasz debiutantów. Normalnie przytuliłabym Cię. hehe Książka wydaje się ciekawa, lubię takie historie. Życzę powodzenia autorce. :)

    Serdecznie Cię pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu dziękuję za tak wiele ciepła.♥️ Ja również życzę autorce wielu sukcesów.

      Usuń
  10. Będę ją mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm taki trochę harlequin... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilu czytelników, tyle samo również spostrzeżeń.

      Usuń
    2. Natalio, zapewniam, że to nie harlequin, nie przepadam za nimi ;) Ale oczywiście nie zmuszam ;)

      Usuń
  12. Mam nadzieję, że uda mi się ją szybko przeczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi naprawdę ciekawie, myślę, że ta pozycja mogłaby mnie zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię czytać debiuty, to takie jajko z niespodzianką, nie wiadomo co się trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za publikację zapowiedzi i wszystkie ciepłe słowa również od komentujących :) Mam nadzieję, że nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może być ciekawa... każdy debiut należy wspierać!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się bardzo ciekawie :), z chęcią zapoznam się z tą książką po premierze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę,że mamy z Darią coś wspólnego :) Świetnie. Życzę jej wielu sprzedanych egzemplarzy i z chęcią przeczytam jej książkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam autorkę (szkoda, że nie w realu, ale wszystko przed nami ☺☺☺), i czekam na ten debiut z przyjemnością oraz życzę Darii wszystkiego dobrego ☺☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie stronię od polskich debiutów, więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie moja tematyka, ale kojarzę bloga Darii i mocno trzymam kciuki za sukces. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śledzę bloga Darii i bardzo kibicuję! Nie mogę się doczekać aż przeczytam książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. to chyba nie dla mnie, ale zapowiada się fajnie :))
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię zarówno polskich autorów jak i debiuty. Więc czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  26. "Śledzę" Darię w mediach społecznościowych, czekam na jej powieść, bo zapowiada się na prawdę świetnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę sięgnąć po tą książkę gdy tylko wyjdzie!! zapowiada się super
    pozdrawiam zaczytanaolaakochaczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Slyszalam o niej i na pewno po nią sięgnę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam zatem na Twoje wrażenia po lekturze. 😊 Pozdrawiam.

      Usuń
  29. Bardzo lubię poznawać twórczość debiutujących, czy też początkujących autorów, więc czytałam z zaciekawieniem post. Chętnie dam się wciągnąć w wir emocji.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam niecierpliwie na książkę, liczę
    na to, że uda mi się prędko ją zdobyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię wyszukiwać wśród polskich autorów takich twórczych perełek, ciekawa jestem, jakie wrażenie zrobi na Tobie ta powieść. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak tylko uda mi się przeczytać tę książkę, na pewno podzielę się wrażeniami.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem bardzo ciekawa tej pozycji 😁 Świetnie się zapowiada

    OdpowiedzUsuń

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.