środa, 7 kwietnia 2021

"Słodki smak marzeń" Aneta Krasińska. Rozdanie przedpremierowe z podwójną szansą wygranej.


My wielbiciele książek i czytania uwielbiamy chwile, kiedy naszą biblioteczkę wzbogaca nowy tytuł. Tym bardziej jeśli jest to jeszcze zupełnie nowa pachnąca świeżością premiera wydawnicza. Wiedząc, że wielu z Was bardzo chce przeczytać najnowszą książkę Anety Krasińskiej "Słodki smak marzeń", wspólnie z autorką przygotowałyśmy dla Was przedpremierową niespodziankę. Wystarczy tylko zadać jedno pytanie naszej Anetce, by mieć szansę wygrać książkę z Jej autografem. Mało tego, można zwiększyć swoje szanse wygranej, zadając pytanie także na Facebooku. Szczegóły rozdania znajdziecie poniżej.

NAGRODĄ W KONKURSIE JEST: Jeden egzemplarze książki Anety Krasińskiej „Słodki smak marzeń” z autografem autorki.

Aby wziąć udział, należy:
- Zapoznać się z regulaminem konkursu -> REGULAMIN.
- Odpowiedzieć na  zadanie przedstawione w rozdaniu.

ZADANIE ROZDANIA:

Zadaj Autorce Anecie Krasińskiej jedno dowolne pytanie w komentarzu pod tym postem. Możesz zwiększyć  swoje szanse  wygranej, zadając pytanie również na portalu Facebook pod specjalnie przeznaczonym do tego celu postem.


 W obu miejscach pytania muszą być różne. Jedno, najciekawsze z pytań wybrane przez autorkę zostanie nagrodzone.

Informacje uzupełniające:
-Do wygrania jest 1 egzemplarz książki Anety Krasińskiej „Słodki smak marzeń "z autografem autorki.
- Konkurs trwa - 07 - 14.04. 2021.
- Sponsor nagrody- Autorka
- Koszt wysyłki pokrywa sponsor (tylko na terenie Polski)
- Będzie mi miło, jeśli zaobserwujesz bloga Kocie czytanie (osoby, które po zakończeniu konkursu przestaną obserwować blog, nie będą brane pod uwagę w kolejnych konkursach) oraz fanpage autorki/i wydawnictwa, jak również udostępnisz informację o tym konkursie na swoich socjal mediach.

Wzór zgłoszenia
Zgłaszam się.
Moje pytanie do autorki:
Zadałam/em pytanie również na Facebooku: TAK/NIE
Jeśli zadajecie pytanie na Facebooku, zaproście troje znajomych.
Obserwuję jako:
Udostępniam: link
Adres e-mail: (w przypadku, kiedy nie podasz adresu e-mail, musisz śledzić wyniki konkursu, które zostaną ogłoszone w tym poście w ciągu dwóch tygodni od daty jego zakończenia).


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych tj. podanie mojego imienia i nazwiska w przypadku wygranej.


Ze swej strony chcę serdecznie podziękować autorce za pomoc w organizacji konkursu, a wszystkim, którzy wezmą udział w zabawie, życzę powodzenia.

***
WYNIKI ROZDANIA.
Tym razem klawiaturę oddaję autorce Anecie Krasińskiej,


Kochani,

Serdecznie dziękuję Agnieszce za zorganizowanie konkursu. Liczba uczestników i pytań przerosła nasze oczekiwania, zatem bardzo wszystkim dziękuję za udział w zabawie.

Gdybym chciała odpowiedzieć na wszystkie pytania, zajęłoby mi to tydzień 😊 W związku z tym, wybrałam sześć najciekawszych, z którymi się zmierzyłam. A na końcu podam zwycięzcę zabawy.

Pytania zamieszczone na Facebooku:

Iwona Nikodemska

Czy pisanie książek pełni dla Pani funkcję terapeutyczną?

Rzeczywiście pisanie ma dla mnie pewną zbawienną moc. Wchodzę w inny świat i zapominam o tym, co tu i teraz. Odpoczywam psychicznie, bo nie muszę myśleć o bieżących sprawach. Czuję się szczęśliwa, bo odpowiadam wyłącznie za siebie.

Mirosława Dudko

Ile Anety Krasińskiej jest w bohaterce/bohaterach Pani powieści?

Tak naprawdę, w każdej postaci jest jakaś cząstka mnie. Mam zalety i wady, którymi obdarzam swoich bohaterów. Czasem polemizuję sama ze sobą i to dopiero jest ciekawe. Czyli nikt mi nie zarzuci rozdwojenia jaźni 😉

Anna Szulist

Co najbardziej panią rozprasza podczas pracy? Zapach ciasta, pragnienie przejrzenia portali społecznościowych czy hałaśliwe otoczenie? Jak pani stara się z tym walczyć?

Rozpraszaczy jest wiele, dlatego staram się znaleźć ciche miejsce, w którym mogę przycupnąć i pisać. Najczęściej jest to garderoba. Kiedyś musiałam mieć ciszę do pisania. Z czasem przywykłam do zamieszania, ale teraz mam i na to sposób. Zakładam słuchawki na uszy, włączam muzykę relaksacyjną i odpływam do swojego świata. Czasem, kiedy rzeczywiści mi nie idzie, to zamiast się zmuszać, ruszam na podbój internetu i skupiam się na działaniach promocyjnych.

Kinga Salamon

Czy uważa Pani, że należy bezwzględnie dążyć do spełnienia swoich marzeń, ponieważ utracone szansy bardziej bolą niż popełnione błędy; czy może uważa Pani, że należy w pewnym momencie odpuścić i zadowolić się tym, co człowiek aktualnie posiada?

W życiu towarzyszy mi pewna myśl, która mówi o tym, że lepiej spróbować i zrezygnować, niż żałować, że okazja przeszła koło nosa. Póki co dobrze na tym wychodzę. Nie należę do ludzi czekających z założonymi rękoma na to, co przyniesie los. Każde wyzwanie daje mi nowe doświadczenie, które później wykorzystuję w życiu, by zrobić coś, co mi sprawi radość lub wpłynie na mój wewnętrzny rozwój. Może dlatego nie żałuję żadnej swojej decyzji.

Pytania zamieszczone na blogu:

Renata Kozłowska

Moje pytanie do autorki: Gdyby mogła Pani wcielić się na jeden dzień w bohaterkę którejś z książek, to w kogo i dlaczego?

Każda z bohaterek jest mi bliska. Każda przeżywa inne problemy, ale najbardziej widoczną przemianę widzę u Adeli, bohaterki powieści „Adela. Krok w przeszłość” i „Adela. Krok w przyszłość”. Dziewczyna dojrzewa, błądzi i zmienia swoje podejście do życia – tak jak ja. Stanie w miejscu męczy i moją bohaterkę i mnie, zatem rozumiem jej ewolucję.

Natalka Ka

Gdyby miała pani wehikuł czasu to, do jakiej epoki najchętniej by się pani przeniosła na jeden dzień i dlaczego?

Marzę o przeniesieniu się do czasów renesansu. Nie ze względu na poziom życia, ale dlatego, że chciałabym poznać takich ludzi jak Michał Anioł czy Leonardo da Vinci. Uwielbiam ich działa sztuki. Kryje się w nich magia, za którą przepadam i wciąż zachodzę w głowę, jak to możliwe, żeby jeden człowiek był aż tak utalentowany i wyprzedzał swoją epokę o lata świetlne.

Odpowiadanie na te pytania to czysta przyjemność. Ale by nie trzymać wszystkich w niepewności, informuję, że w zabawie zwyciężyła Kinga Salamon, która, dzięki zadanemu pytaniu, zajrzała do mojego wnętrza. Wielkie gratulacje.

AUTORKA BLOGA KOCIE CZYTANIE: Anetko dziękuję Ci serdecznie za pomoc w rozstrzygnięciu rozdania.  Wszystkim uczestnikom również dziękuję i podziwiam Waszą kreatywność w zadawaniu pytań autorce. Zwyciężczyni serdecznie gratuluję i proszę o kontakt z danymi do wysyłki nagrody.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.