niedziela, 31 grudnia 2023

PODZIĘKOWANIA I ŻYCZENIA NOWOROCZNE

 



Chciałabym dzisiaj podziękować wszystkim tym, którzy byli częścią mojego życia w tym 2023 roku. Tym, którzy byli ze mną bez uprzedzeń. Tym, którzy pomagali mi nie biorąc nic w zamian. Dziękuję wszystkim tym, którzy mnie kochają, lubią i tolerują taką, jaką najzwyczajniej jestem.

Za wspaniały rok owocnych współprac dziękuję wydawcom i autorom. Mam nadzieję, że zadowolenie jest obustronne i zaowocuje kontynuacją naszych wspólnych działań na rzecz promowania literatury i czytelnictwa w nadchodzącym Nowym Roku.

Swoje serdeczne podziękowania kieruję także do wszystkich przyjaciół i sympatyków bloga Kocie czytanie, którzy przez cały rok bardzo mocno wspierali i doceniali moją działalność blogową. Mam ogromną nadzieję, że zostaniecie ze mną przez kolejny rok, a ja obiecuję, że dla was będę starała się jeszcze bardziej.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.