wtorek, 23 czerwca 2020

Angelika Ślusarczyk - Zatrute serca /Zapowiedź patronacką. Film promocyjny. 🎬




Kochani! Zapewne pamiętacie, że jakiś czas temu prezentowałam Wam zapowiedź mojego najbliższego patronatu książki Angeliki Ślusarczyk „Zatrute serca". Premiera coraz bliżej, więc dziś, aby jeszcze bardziej zachęcić Was do czekania na ten tytuł, chciałabym Wam przedstawić krótki filmik promocyjny przygotowany przez jedną z moich wpół patronek medialnych nad tym tytułem-Gabrysię z Instagrama @quiet.corner.of.florisia.

Życzę miłego oglądania, a w komentarzach napiszcie mi, proszę, czy tak samo, jak ja czekacie na tę wspaniale zapowiadającą się książkę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.