środa, 15 marca 2023

Zapowiedź wydawnicza: "Narzeczona dla milionera" Wioletta Piasecka.


T
aka już jestem i od zawsze tak mam, że kiedy dzieje się coś, co mnie bardzo cieszy i na co z niecierpliwością czekam, chcę podzielić się swoją radością z bliskimi mi osobami, aby i one mogły cieszyć się razem ze mną. Dlatego też mając na uwadze fakt, że wspólnie tworzymy wspaniałą społeczność zarówno na blogu Kocie czytanie, jak i na Facebooku, dziś przychodzę do was z zapowiedzią wydawniczą książki jednej z moich ulubionych polskich pisarek Wioletty Piaseckiej. Już 22 marca autorka wspólnie z wydawnictwem Skarpa Warszawska odda w ręce swoich czytelników swoją najnowszą powieść "Narzeczona dla milionera". Ja bardzo cenię sobie twórczość Wioli i jej zaangażowanie oraz wielkie serce, które wkłada w pisanie swoich książek, dlatego mnie do ich czytania nie trzeba namawiać, gdyż dla mnie zawsze czas spędzany na ich lekturze jest ogromną przyjemnością.

Jestem przekonana, że wielu z was, tak ja jest bardzo ciekawych tego, co tym razem przygotowała dla nas Wioletta, więc uchylę rąbka tajemnicy.
 
OPIS WYDAWCY: 
 
Natasza od 10 lat pomaga swojemu partnerowi prowadzić restaurację Amore nad jeziorem Niegocin. Niestety ich relacja przeżywa kryzys, a dziewczyna postanawia wrócić w rodzinne strony i zmierzyć się z bolesną tajemnicą sprzed lat.

Szymon – okrzyknięty młodym milionerem właściciel znanej firmy, nie może opędzić się od kobiet, które rywalizują o jego względy. Wkrótce w wyniku rozwoju firmy drogi milionera i Nataszy przecinają się.

Czy da się połączyć dwa, tak różne od siebie światy? Jak minione wydarzenia wpłyną na rodzinne relacje Nataszy i budzącą się miłość? I czy duchy przeszłości pozwolą jej z nadzieją patrzeć w przyszłość?

Wioletta Piasecka tworzy wielowymiarowych bohaterów, którym przyjdzie odpowiedzieć na jedno z najważniejszych pytań: czego tak naprawdę chcą od życia, by być szczęśliwym?
 
KSIĄŻKĘ MOŻNA KUPIĆ JUŻ TERAZ W PRZEDSPRZEDAŻY.
 
 
  
 
 
Wspólnie z Autorką oraz  Wydawnictwem Skarpa Warszawska blog Kocie czytanie już dziś zachęca do przeczytania książki i życzy niezapomnianej lektury.
 
[Materiał reklamowy] Wydawnictwo Skarpa Warszawska.
 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.