sobota, 8 stycznia 2022

Mój dzień w książkach 2021



K
ochani dziś przychodzę do Was z bardzo fajną, ale wcale nie tak prostą, jakby się to mogło wydawać na pierwszy rzut oka zabawą czytelniczą. Jej celem jest to, abyśmy opowiedzieli, jak wyglądał jeden dzień z naszego życia, uzupełniając podane zdania tytułami książek, które udało nam się przeczytać w roku 2021. Jeśli chodzi o mnie, to starałam się wybrać takie tytuły, które z czystym sumieniem mogę Wam polecić i do których przeczytania serdecznie Was zachęcam. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się nieco więcej o moich odczuciach po ich przeczytaniu, wystarczy kliknąć dany tytuł, a zostaniecie przeniesieni do mojej jego recenzji.

Zaczęłam dzień z "Kochaną córeczką".

W drodze do pracy zobaczyłam "Dziecięcy kram"

i przeszłam obok "Topielisk"

żeby uniknąć "Terapeutki",

ale oczywiście zatrzymałam się przy "Domu obok".

W biurze szef powiedział: "Wysłuchaj mnie 

i  zlecił mi zbadanie "Listów do Emki".

W czasie obiadu z "Dobrą siostrą",



Potem wróciłam do swojego biura "Utracona miłość".

Następnie, w drodze do domu, kupiłam "Bardziej kochać siebie",


Przygotowując się do snu, wzięłam "Figurkę z porcelany"

i uczyłam się" Solo",

zanim powiedziałam dobranoc "Tej, która zawiniła".


Mam nadzieję, że zabawa przypadnie wam do gustu i również wykonacie swoją jej odsłonę. Jestem ciekawa czy, czytaliście, bądź planujecie przeczytać, którąś ze wspomnianych przeze mnie książek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.