czwartek, 5 stycznia 2023

Mój dzień w książkach 2022.


K
ochani dziś przychodzę do Was z bardzo fajną, ale wcale nie tak prostą, jakby się to mogło wydawać na pierwszy rzut oka zabawą czytelniczą. Jej celem jest to, abyśmy opowiedzieli, jak wyglądał jeden dzień z naszego życia, uzupełniając podane zdania tytułami książek, które udało nam się przeczytać w roku 2022. Jeśli chodzi o mnie, to starałam się wybrać takie tytuły, które z czystym sumieniem mogę Wam polecić i do których przeczytania serdecznie Was zachęcam. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się nieco więcej o moich odczuciach po ich przeczytaniu, wystarczy kliknąć dany tytuł, a zostaniecie przeniesieni do mojej jego recenzji.

Zaczęłam dzień z „Córką mordercy".

W drodze do pracy zobaczyłam „Znajdę”

i przeszłam obok „Niechcianych”,

żeby uniknąć „Dziecięcych koszmarów”,

ale oczywiście zatrzymałam się przy „Rodzinnych stronach".

W biurze szef powiedział: „Przyjdę, gdy zaśniesz”

i zlecił mi zbadanie „Albańskiego motyla".

W czasie obiadu z „Nauczycielką z getta”,

zauważyłam „Demana”,

pod „Ślepym zaułkiem".
 

Potem wróciłam do swojego biura „Tam, gdzie gwiazdka świeci najjaśniej".

Następnie, w drodze do domu, kupiłam „1200 gramów szczęścia”,

ponieważ mam „Siłę miłości".

Przygotowując się do snu, wzięłam „Dotyk twoich dłoni”

i uczyłam się „Niezapomnianego walca”

zanim powiedziałam dobranoc „Moja droga I...

Mam nadzieję, że zabawa przypadnie wam do gustu i również wykonacie swoją jej odsłonę. Jestem ciekawa czy, czytaliście, bądź planujecie przeczytać, którąś ze wspomnianych przeze mnie książek.

 

Odsłona tej samej zabawy w moim wykonaniu w roku 2021. http://kocieczytanie.blogspot.com/2022/01/moj-dzien-w-ksiazkach-2021.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed pozostawieniem komentarza pod postem, zapoznaj się, proszę z polityką prywatności bloga, której szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka prywatności bloga Kocie czytanie i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Pozostawiając komentarz, akceptujesz politykę prywatności bloga, a tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Proszę o kulturę wypowiedzi i podpisywanie się.